SamaraPengubah minyak terjun 50KVAMewujudkan aplikasi yang dibangunkan sendiri

  • masa pelepasan:2024-04-14 13:15:43
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:98
  • Penerangan pantas:

    Samara,SamaraPengubah distribusi minyak tenggelam 10kV, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggeraSele

Kandungan artikel
SamaraPengubah distribusi minyak tenggelam 10kV, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera

Selepas ujian, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.

Solusi bunyi pengubah jenis kering

SamaraDi atas dan tengah tangki minyak pengubah, dan di tengah tangki minyak kenderaan, kulit tong dan tangki minyak kenderaan atas. The internal iron core and winding clamps are hot due to partial magnetic flux leakage, resulting in insulation damage.

Apabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.

Velasco IbarraSudah tentu, jika pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila jangan panik. Saya yakin bahawa kerosakan akan dikurangkan ke tahap yang lebih rendah selama kaedah di a t as secara efektif diselesaikan. Di atas adalah proses umum dan proses yang patut diberikan perhatian istimewa dalam keseluruhan proses pengubah yang ditenggelamkan minyak. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila rasional untuk membuat pengubah yang ditenggelamkan minyak lebih selamat dan lebih efektif.

Guna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal kebocoran. Yang lain ialah untuk memadam bolt (kacang), memadam pemindah filem biru Fushi di permukaan, kemudian ketat selepas memadam bahan-bahan mentah di permukaan. Selepas kering, tujuan rawatan boleh dicapai.

Penukar tap pengubah kuasa juga akan mempunyai pengisihan yang kuat. Penukar tapak beban kV secara umum disisolasi dari tanah oleh kilang paip kertas yang dihasilkan.


SamaraPengubah minyak terjun 50KVAMewujudkan aplikasi yang dibangunkan sendiri



Dalam kes menggunakan pengubah jenis kering, pelanggan mesti menguasai kaedah kabel. Jika ada masalah dalam kabel, ia mudah menyebabkan kesalahan biasa dalam aplikasi. Jadi, apa mod kabel pengubah jenis kering?

Kaedah menghirup hidung pemeriksaan pengubah

Perbezaan masa diantara langkah-langkah berbeza penyunting kuasa tiga-fasa bagi bekalan kuasa penyunting akan kurang dari ms, penutupan akan dikekalkan oleh penangkap tegangan tinggi, dan garis neutral penyunting akan didarat dengan yakin (ia akan didarat segera).

Strategi pakejTindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis kering

& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger,SamaraHarga pengubah jenis kering 2500, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.

Kaedah dan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa


SamaraPengubah minyak terjun 50KVAMewujudkan aplikasi yang dibangunkan sendiri



Ungkapan jam digunakan untuk menunjukkan perbezaan fasa korelasi bagi tekanan kerja garis sisi kedua. Fasor tekanan kerja garis sisi utama digunakan sebagai tangan minit, jari tetap pada pukul , dan fasor tekanan fasa sisi kedua digunakan sebagai tangan kedua.

pengurusanKemudian tekan paip cabang dengan ibu jari anda, melakukan ia dua kali putar dan lepaskan minyak dalam tabung untuk membersihkan tabung sampel, dan kemudian lukis sampel minyak.

Orang yang bertanggungjawab berkaitan Persekutuan Peralatan Rumah Cina Persekutuan Penukaran Persekutuan Peralatan Rumah Cina menunjukkan bahawa prospek pembangunan penukar di China pada masa depan masih merupakan trend pembangunan perlindungan persekitaran, bunyi rendah, keselamatan api dan pembebasan letupan dan kepercayaan tinggi. Terdapat dua prospek pembangunan utama: satu adalah trend pembangunan tegangan tinggi dan tegangan tinggi, terutama kV dan kV. The second is the development trend towards environmental protection, energy conservation and miniaturization. The former key is applied to the long-distance substation project route, and the latter key is applied to the substation project route in big cities.

Ungkapan jam digunakan untuk menunjukkan perbezaan fasa korelasi bagi tekanan kerja garis sisi kedua. Fasor tekanan kerja garis sisi utama digunakan sebagai tangan minit, jari tetap pada pukul , dan fasor tekanan fasa sisi kedua digunakan sebagai tangan kedua.

SamaraUntuk pemasangan tongkat kilat,SamaraBerapa banyak pengubah kotak, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api, kegagalan kuasa, kerosakan mesin dan peralatan, dll.

Syarikat pengubah jenis kering

Untuk menjalankan percubaan minyak pengubah kuasa lebih baik, perlu sampel minyak pengubah kuasa. Kerja pengumpulan patut dilakukan pada hari matahari kering. Kanting yang biasa digunakan dan kaedah pengumpulan sampel semasa pengumpulan mempunyai kerosakan segera sama ada kualiti spesifik minyak boleh benar-benar disebut. Sampel minyak untuk ujian tekanan AC tidak boleh kurang dari .kg, dan sampel minyak untuk ujian mudah tidak boleh kurang dari kg.

SamaraMaklumat produk lain
  • Almere StadJembatan naik hidraulik bergerakKeperluan untuk persekitaran kerja

    Almere StadJembatan naik hidraulik bergerakKeperluan untuk persekitaran kerja

  • SivednicaJembatan naik hidraulik tetapApa yang hendak digunakan

    SivednicaJembatan naik hidraulik tetapApa yang hendak digunakan

  • SivednicaPlatform penangkapan jenis keretapi panduan luarKeberkesanan kapasiti

    SivednicaPlatform penangkapan jenis keretapi panduan luarKeberkesanan kapasiti

  • SivednicaPemulihan semula ketinggian tinggi elektrikHarga pasaran tinggi pertama dan rendah terus me

    SivednicaPemulihan semula ketinggian tinggi elektrikHarga pasaran tinggi pertama dan rendah terus me

  • KumPengubah 200 KVA minyak terjunkualiti tinggi

    KumPengubah 200 KVA minyak terjunkualiti tinggi

  • Lapangan Terbang Berlin BrandenburgPlatform angkat hidraulikDi mana kemudahannya

    Lapangan Terbang Berlin BrandenburgPlatform angkat hidraulikDi mana kemudahannya

  • Lapangan Terbang Berlin BrandenburgJembatan naik hidraulik bergerakKos yang berpatutan

    Lapangan Terbang Berlin BrandenburgJembatan naik hidraulik bergerakKos yang berpatutan

  • CatanzaroJembatan naik hidraulik tetapJenama reka bentuk

    CatanzaroJembatan naik hidraulik tetapJenama reka bentuk

  • segera:Peringatan: Maklumat SamaraPengubah minyak terjun 50KVAMewujudkan aplikasi yang dibangunkan sendiri memberi anda SamaraPengubah minyak terjun 50KVAMewujudkan aplikasi yang dibangunkan sendiri oleh syarikat kami, perkhidmatan SamaraPengubah minyak terjun 50KVAMewujudkan aplikasi yang dibangunkan sendiri dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk SamaraPengubah minyak terjun 50KVAMewujudkan aplikasi yang dibangunkan sendiri, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian SamaraPengubah minyak terjun 50KVAMewujudkan aplikasi yang dibangunkan sendiri. SamaraPengubah minyak terjun 50KVAMewujudkan aplikasi yang dibangunkan sendiri di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di SamaraPengubah minyak terjun 50KVAMewujudkan aplikasi yang dibangunkan sendiri, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!